Арцизький інклюзивно-ресурсний центр активно співпрацює з закладами освіти громади
Фахівці Арцизького ІРЦ декілька разів на навчальний рік здійснюють виїзд до закладів освіти для проведення засідань команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються за інклюзивною формою навчання.
Моніторинг відбувається з метою зіставлення реального стану з очікуваними результатами та відстеження ходу будь-яких процесів за чітко визначеними показниками.
Крім того, коли здійснюється моніторинг, робиться акцент на удосконаленні діяльності педагогів, адже кожен з тих, хто розпочинає працювати з особами з особливими освітніми потребами підвищує свій фаховий рівень, займається самоосвітою та долучається до співпраці.
«Хочеться відмітити, що у закладах освіти, у яких проводилися засідання команд психолого-педагогічного супроводу, створюються усі необхідні умови для розвитку та навчання дітей з особливими освітніми потребами та вдосконалюються інклюзивні освітні простори, - розповідає керівник центру Тетяна Парпуланська. - Багато дидактичного матеріалу педагоги виготовляють власними руками та прислухаються до рекомендацій фахівців ІРЦ щодо роботи з дітьми з ООП».
Фахівці Арцизького інклюзивно-ресурсного центру дякують начальнику відділу освіти, молоді та спорту Людмилі Жосан за придбання необхідного корекційного обладнання для закладів освіти.