A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради
офіційний веб-сайт

Структура

           

     Директор інклюзивно-ресурсного центру

                     ПАРПУЛАНСЬКА

                      Тетяна Євгенівна

 

 

 

 

                                Пріоритетні напрямки роботи закладу

Інклюзивно-ресурсний центр є установою, що утворюється з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної) освіти,фахової перед вищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.

В закладі працюють досвідчені та кваліфіковані спеціалісти з досвідом роботи:

                                 Вчителі-логопеди:

 

         ДИМИТРОВА

     Ольга Анатоліївна

 

 

 

 

                СТЕПАНЕНКО

     Анастасія Олександрівна

 

 

 

 

 

  •  проводять діагностику мовленнєвого розвитку особи з особливими освітніми потребами;

  • визначають рівень розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури.

  • складають висновок на основі даних діагностичної оцінки (щодо форм організації корекційного логопедичного навчання з урахуванням психофізичних можливостей та індивідуальних особливостей дитини), зазначає результати у висновку про комплексну оцінку в АС ІРЦ.

  • приймають участь у засіданнях фахівців «Арцизький ІРЦ» та узагальненнях результатів комплексної оцінки (приймає колегіальне рішення про наявність у особи особливих освітніх потреб та у разі їх наявності зазначає категорію (категорії) (тип, типи) її особливих освітніх потреб (труднощів), напрями, рівень та обсяг підтримки особам з особливими освітніми потребами в освітньому процесі, у тому числі обсяг психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, які надаються особам з ООП в закладах освіти ( для особи з інвалідністю — з урахуванням індивідуальної програми реабілітації).

  • знайомлять особу/батьків (одного з батьків) або законних представників особи з особливими освітніми потребами з висновком про оцінку мовленнєвого розвитку та надання корекційної логопедичної допомоги у навчальних закладах (у разі здобуття дитиною дошкільної чи загальної середньої освіти).

  • беруть участь у засіданнях Команд психолого-педагогічного супроводу особи в закладі освіти, участь у розроблені її індивідуальної програми розвитку

  • надають консультації та здійснють взаємодію з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних, вищих навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання.

  • надають рекомендації щодо складення, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку осіб з особливими освітніми потребами в частині надання психолого-педагогічної допомоги, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей особи.

  • надають методичну допомогу педагогічним працівникам закладів дошкільної освіти, закладів загальної середньої освіти, професійно-технічної, вищої освіти, батькам (одному з батьків) або законним представникам осіб з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання їм психолого-педагогічної допомоги.

  • взаємодіють з педагогічними працівниками закладів освіти Арцизької міської територіальної громади та інших громад щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку «Арцизький ІРЦ» , проведення оцінки розвитку особи з особливими освітніми потребами.

  • надають корекційно-розвиткову та педагогічну допомогу особам з особливими освітніми потребами:

    • дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;

    • дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу.

  • здійснюють інформаційно-просвітницьку діяльність: приймає участь та проводить конференції, семінари, засідання за круглим столом, майстер-класи з питань організації надання педагогічної допомоги особам з особливими освітніми потребами.

  • здійснюють взаємодію з закладами загальної освіти, закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту, службою у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо виявлення та надання своєчасної корекційно-розвиткової та педагогічної допомоги особам з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку.

                                   Практичні психологи:

 

 

        ФОНЯКІНА

   Наталія Михайлівна

 

 

 

 

 

 

          ТОДОРОВА

     Ірина Миколаївна

 

 

 

 

 

 

  • проводять діагностичну оцінку когнітивної сфери особи, яка проводиться з метою визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага.

  • проводять діагностичну оцінку емоційно-вольової сфери особи, з метою виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин.

  • складають висновок на основі даних діагностичної оцінки (щодо форм організації корекційного навчання, виховання з урахуванням психофізичних можливостей та індивідуальних особливостей особи).

  • приймають участь у засіданнях фахівців «Арцизький ІРЦ» та узагальненнях результатів комплексної оцінки (приймає колегіальне рішення про наявність у особи особливих освітніх потреб та у разі їх наявності зазначають категорію (категорії) (тип, типи) її особливих освітніх потреб (труднощів), напрями, рівень та обсяг підтримки особам з особливими освітніми потребами в освітньому процесі, у тому числі обсяг психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, які надаються особам з ООП в закладах освіти ( для особи з інвалідністю — з урахуванням індивідуальної програми реабілітації).

  • знайомлять особу або батьків (одного з батьків) або законних представників особи з особливими освітніми потребами з висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання психолого-педагогічної допомоги у навчальних закладах (у разі здобуття дитиною дошкільної чи загальної середньої освіти).

  • Надають рекомендації щодо складення, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами в частині надання психолого-педагогічної допомоги, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей дитини.

  • надають консультації та взаємодіють з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів, у тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), вищої освіти з питань організації інклюзивного навчання.

  • надають методичну допомогу педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх, у тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), вищої освіти, батькам (одному з батьків) або законним представникам осіб з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги.

  • взаємодіють з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх закладів, у тому числі у закладах професійної (професійно-технічної) освіти щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку центру, проведення оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

  • надають психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові та інші послуги дітям з особливими освітніми потребами:

дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;

                      дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу.

  • надають консультації батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів у тому числі у закладах професійної (професійно-технічної) освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, наявних освітніх, медичних, соціальних ресурсів для надання допомоги таким дітям.

  • надають консультативно-психологічну допомогу батькам (одному з батьків) або законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо їх розвитку.

  • приймають участь та організовує інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.

  • беруть участь у засіданнях Команд психолого-педагогічного супроводу особи в закладі освіти, участь у розроблені її індивідуальної програми розвитку.

  • взаємодіють з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, навчальними закладами, закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту, службою у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо виявлення та надання своєчасної психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку.


 

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень